דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

קורסים מקצועיים

קורסי מקצועיים שיובילו אותך למקצועות המבוקשים בשוק העבודה הישראלי

שוק העבודה הישראלי הוא שוק דינמי ומתפתח, אשר משתנה בהתאם לגורמים רבים, כגון טכנולוגיה חדשה, מגמות צרכניות ומדיניות ממשלתית. כאשר שוק העבודה משתנה, כך גם הביקושים למקצועות מסוימים.

במאמר זה, נציג מספר מקצועות מבוקשים בשוק העבודה הישראלי, ונסביר מדוע כדאי ללמוד קורסים מקצועיים להכשרה עבור מקצועות אלו.

איזה קורס מקצועי הכי משתלם ללמוד?

התשובה לשאלה זו תלויה בגורמים רבים, כגון:

  • העניין האישי שלכם: חשוב ללמוד קורס מקצועי בתחום בו אתם מתעניינים, ואשר מאתגר אתכם מבחינה מקצועית.
  • היכולות והכישורים שלכם: חשוב לבחור קורס מקצועי אשר מתאים ליכולות האישיות והכישורים שלכם.
  • הביקוש בשוק העבודה: חשוב לבחור קורס המבוקש בשוק העבודה, כך שתהיה לכם יותר אפשרויות תעסוקה לאחר סיום הלימודים.

על פי הנתונים שהצגנו, המקצועות הטכניים בדרך כלל משתלמים יותר ממקצועות אחרים. עם זאת, חשוב לזכור כי השכר הוא לא הגורם היחיד שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קורס ללימודים.

 

קורסים מקצועיים

קורסים מקצועיים מבוקשים בשוק העבודה

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, הביקושים בשוק העבודה הישראלי גבוהים למקצועות טכניים. הנה מספר מקצועות מומלצים ללמידה:

  • קורס אינסטלציה: קורס אינסטלציה כולל ידע ויכולות בהתקנה, תחזוקה ותיקון של מערכות אינסטלציה, צנרות מים וביוב, כלים סניטריים ועוד. קורס כזה יכול להוביל לעבודה כאינסטלטור, בעל עסק בתחום האינסטלציה או מנהל עבודה בתחום האינסטלציה.
  • קורס מיזוג אוויר: קורס מיזוג אוויר כולל ידע ויכולות בהתקנה, תחזוקה ותיקון של מערכות מיזוג אוויר. קורס מיזוג אוויר, יכול להוביל לעבודה כטכנאי מיזוג אוויר, מנהל עבודה בתחום המיזוג או אפילו יזם בתחום.
  • קורס מיגון ואבטחה: קורס מיגון ומצלמות אבטחה כולל ידע ויכולות בהתקנה, תחזוקה ותיקון של מערכות מצלמות אבטחה. קורסים אלו יכולים להוביל לעבודה כטכנאי מיגון ומצלמות אבטחה בחברה מובילה, מנהל עבודה בתחום מצלמות האבטחה או פתיחת עסק בתחום זה.
  • קורס טכנאי סלולר: קורס טכנאי סלולר כולל ידע ויכולות בהתקנה, תחזוקה ותיקון של טלפונים סלולריים. קורס טכנאי סלולר יכולים להוביל לעבודה כטכנאי סלולר, מנהל עבודה בתחום הסלולר או פתיחת עסק בתחום הסלולר.
  • קורס מנעולן: קורס מנעולן כולל ידע ויכולות בהתקנה, תחזוקה ותיקון של מערכות נעילה. קורס מנעלנות יכול להוביל לעבודה כמנעולן, או מנהל עבודה בתחום.

אילו קורסים מקצועיים כדאי ללמוד היום?

העולם משתנה בקצב מהיר, ולכן חשוב ללמוד מקצועות אשר הם רלוונטיים לעתיד. מקצועות טכניים הם בדרך כלל בעלי ערך רב, ויש להם ביקוש גבוה בשוק העבודה.

אם אתם מחפשים מקצועות מומלצים ללמידה, כדאי לשקול אחד מהמקצועות הטכניים המבוקשים בשוק העבודה הישראלי. קורסים מקצועיים אלו יכולים להציע לכם אפשרויות תעסוקה רבות, שכר גבוה והתפתחות מקצועית.

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.