דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

קורסי ניהול מחסנים ולוגיסטיקה

כולל התמחות בתוכנת פריוריטי - התוכנה הנפוצה באלפי ארגונים

מכללת אין-ליין מזמינה אותך לבחור את הקורס שיקדם אותך

קורס חדשני כולל הסמכה מקצועית תוך 4 חודשים!

כולל התמחות בפריוריטי – התוכנה המובילה בישראל!

פיליאבסקי ולדי

בועז מרצה טוב, אני מרוצה שבאתי ללמוד במכללה, אני עצמאי בתחום השיפוצים ובעבר הייתי נתקע מול קבלני מיזוג. היום אני עושה את זה בעצמי . בעזרת השם ובעזרתכם יש לי המון עבודה.

קרא עוד
שמשון אברהם

אריה המרצה לקורס בית חכם מגלה יידע ובקיאות בכל נושא הבית החכם
מעביר את השיעורים בהרבה כשרון וחוש הומור
תודה על הזמן  הרב שהקדיש לנו 

קרא עוד
עמנואל אריק

לפני הקורס למדתי בישיבה והתחום של מחשבים מאד עניין אותי. שמעתי הרבה על מכללת אין ליין, באתי התרשמתי מאד והצטרפתי לקורס טכנאי מחשבים.

בסיום הקורס ביקשתי מהמכללה שיעזרו לי למצוא עבודה והצוות מצא לי עבודה בחברת אינטרנט רימון אני מאד מרוצה מהעבודה , מהשכר ,מהתנאים ולא פחות חשוב, מרגיש שאני מתקדם המון במקצוע.

בלי הקורס לא הייתי יכול להצליח בעבודה בכלל. למרצים במכללה יש המון ידע והלימודים הם לא רק בשביל לעבור מבחן אלא בשביל להבין. יש שיעורי עזר למתקשים. המרצה בקורס, נתן מעצמו מכל הלב וכמה שהוא יכול היה לעזור הוא פשוט עזר!

קרא עוד
קובי מעוז

אני מרוצה מהקורס, החומר חדש לי ואני מסתדר איתו בצורה טובה, הייתי רוצה שיהיו יותר שיעורי בית כי הם ממש עוזרים להבנה של החומר. באשר לתרגולים אני לא מרגיש שאני צריך להגיע כי אני שולט טוב בחומר. אני שמח שבאתי ללמוד פה והייתי ממליץ על הקורס לחברים.

קרא עוד
רונן ציוני

אני מוסיקאי ולמדתי באין- ליין קורס טכנאי PC כדי להימנע מלהזמין טכנאי בתדירות גבוהה!

איכשהו התגלגלו העניינים וזה הפך להיות תחביב שיצר לי עסק של 30-40 לקוחות ומכירת מחשבים ע”פ ייעוץ שקיבלתי במכללה! נהניתי מאד מהנכונות של המרצים לעזור ואני נהנה עד היום מהאפשרות לשאול שאלות מקצועיות ולקבל תשובות!

מכללת אין-ליין זה מקום שכיף ונעים ללמוד בו!

קרא עוד
איל חבני

לפני השחרור , הייתי לוחם ביחידת נחשון, וכבר לפני השחרור התחלתי ללמוד את התחביב האהוב עלי – מחשבים. היום אחרי ההכשרה, אני עובד ב – ערוץ 10 כאיש מחשבים.

 

זו המכללה שנתנה לי את הכלים להתמודד עם עולם המחשוב.

בראיונות עבודה שאלו אותי שאלות מקצועיות שידעתי לענות עליהם כמו שצריך בזכות הידע שצברתי במכללת אין ליין.

פה נתנו לי גם את האהבה ,גם את החום והכי חשוב- המרצים המצוינים!

המרצה בקורס היה עוצר כמה פעמים שצריך כדי להסביר עד שאבין.

הדבר הכי משמעותי עבורי זה שאתם מבינים את האנשים שעומדים מולכם ולא רק מלמדים.

קרא עוד
עלימה בן

לפני הקורס הייתי מאבטח, היום אני טכנאי מחשבים בחברת הראל טכנולוגיות! הייתי מאוד מרוצה מהקורס, מהמרצה ודרך ההעברה של החומר. הפקתי המון תועלת מהקורס ולמדתי המון דברים חדשים. שיעורי הבית והתרגילים תרמו לי המון להבנה. תודה רבה למכללה.

קרא עוד
רקלש דניאל

בן 37, לפני הקורס במכללת אין-ליין , עבדתי כמנהל פרויקט בסופרמרקט. אני דובר רומנית. בזכות הקורס, עזבתי את העבודה ופתחתי עסק כטכנאי קירור תעשייה! הקורס נהדר! המורים מסבירים בצורה מדהימה! אין כמו בועז!

 

אני משתמש במה שלמדתי מהבוקר עד הלילה!  הפסקתי לחלק כרטיסי ביקור.
תודה למכללת אין-ליין

קרא עוד
שלום סוויסה

כשהגעתי לאין ליין לא האמנתי שאני יכול לשבת וללמוד, צוות ההדרכה הקנה לי יכולות למידה עם המון סבלנות! אני מוריד את הכובע !! תודה ענקית למכללה על כל העזרה שקיבלתי 

קרא עוד
עומסי נריה

היו לי חששות לפני הקורס שאני לא אבין, אבל בועז מסביר את החומר כ”כ טוב, ברגע שמישהו לא מבין הוא לא ממשיך עד שמוודא שכולם מבינים, משאיר זמן לשאלות וזמין לכולם כל הזמן, מכסה את נושא שהוא מלמד בכל תחום. יש פה יחס אישי נהדר, כולם ממש בסדר, הקבלה, ההדרכה, המרצים, כולם זמינים לי לשאלות מתי שאני צריך, פשוט תענוג. 

קרא עוד

רוצה לדעת עוד

על אחד מהקורסים שלנו?

קבלו הכוונה מקצועית מיועץ

חייג עכשיו 4588✱ או צור קשר

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.