דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

קורס טכנאי סלולר – קצר, פרקטי וכדאי.

קורס טכנאי סלולר - קצר, פרקטי וכדאי.

 

טלפונים סלולריים בכלל וטלפונים סלולריים חכמים בפרט הם היום חלק בלתי נפרד מהחיים בישראל. למעשה, בכל בית נמצאים שלושה מכשירי טלפון סלולרי בממוצע, וכשהביקוש למכשירים כל כך גבוה – חייבים להיות בנמצא גם טכנאים.

 

אם גם אתם מחפשים לעסוק בתחום שתמיד יש בו עבודה, ושאפשר גם ליהנות ממנו וגם להרוויח לא מעט – קורס טכנאי סלולר הוא התשובה המושלמת עבורכם.

 

מה לומדים בקורס טכנאי סלולר?

 

בקורס טכנאי סלולר של מכללת אין-ליין מקבלים את כל הכלים הנדרשים לאבחון כל סוגי התקלות שיכולות לשבש את השימוש התקין בטלפון סלולרי, לרבות ידע תיאורטי וידע מעשי. בין הנושאים הנלמדים בקורס:

  • איתור תקלות – מתן כל הידע התיאורטי והמעשי הנדרש לזיהוי תקלות בכל סוגי המכשירים. לימוד יסודי עד רמת הרכיב.
  • טיפול בתקלות עד רמה ד' – לימודים מקיפים המאפשרים לטכנאי לטפל בכל חלקי המכשיר, לרבות פלסטיקה, רכיבי הכרטיס הראשי, תוכנה ועוד.
  • יסודות החשמל והאלקטרוניקה – לטובת טיפול בתקלות חשמליות שונות המתרחשות במכשירים.
  • פירוק והרכבה – עבודה עם מגוון גדול של מכשירים, לטובת רכישת מיומנויות הפירוק וההרכבה שלהם.
  • טיפול בתקלות תוכנה שונות – מצבים כגון גלישה איטית, גיבוי נתונים, סנכרון נתונים ועוד.
  • היכרות עם רשתות סלולריות דור 4 ומעלה – לטובת טיפול בתקלות רשת שונות.
  • סדנת הלחמות עדינות – לטובת ביצוע הלחמות של רכיבי המכשיר במידת הצורך.
  • היכרות עם מערכות ההפעלה השונות – אנדרואיד, IOS
  • סדנת שירות – מתן ידע תיאורטי לגבי התנהלותו של טכנאי סלולר עצמאי ושכיר כאחד, על מנת הצעד הראשון בעולם מתן השירות כטכנאי סלולר מקצועיים יהיה חלק יותר ובטוח יותר.

 

אם לסכם, קורס טכנאי סלולר מקצועי מספק את כל הידע הנדרש לאבחון תקלות ולתיקון תקלות בכל המכשירים הסלולריים הקיימים היום בשוק.

 

למה דווקא אין-ליין?

 

כי קורס טכנאי סלולר של מכללת אין-ליין מספק לכם הרבה יותר מידע מקצועי:

  • ידע מקצועי - כי בלעדיו אי אפשר להיות טכנאי סלולר מוסמך. 
  • מורים עם תעודות - כי אנחנו מאמינים, שעל מנת ללמוד כהלכה איך להיות טכנאי סלולר שמסיים את הקורס ומיד מתחיל בעבודה, חייבים ללמוד אצל מורים אשר עוסקים במקצוע בעצמם. לכן, צוות המורים בקורס טכנאי סלולר של מכללת אין-ליין מונה טכנאי סלולר מהשורה הראשונה בענף, אשר דואגים להעביר את החומר הלימודי - תיאורטי ומעשי כאחד - בצורה מקיפה וברורה. 
  • מעבדה משוכללת - במכללה נמצאת מעבדה מתקדמת אשר כוללת את כל מה שצריך לטובת תיקון מכשירי סלולר מכל הסוגים הקיימים. 
  • כיתות קטנות - כי אנחנו מאמינים שכאשר מדובר בקורס מקצועי, הלימודים חייבים להתקיים בכיתות קטנות על מנת לאפשר לכל תלמיד לקבל יחס אישי. אז הכיתות עצמן מרווחות, אבל מספר התלמידים מצומצם, כדי שתקבלו את היחס המקצועי האישי ביותר שאפשר. 
  • סיוע בהשתלבות בשוק העבודה - הרבה אנשים חוששים להירשם לקורס טכנאי סלולר כי הם לא בטוחים שימצאו אחר כך עבודה. אנחנו במכללת אין-ליין מסייעים לכל מי שמסיים את הקורס בהצלחה ועומד בדרישות פרויקט הגמר להיכנס לשוק העבודה. אנחנו עובדים מול חברות רבות במשק, אשר מחפשות אצלנו טכנאי סלולר מקצועיים, ואנחנו תמיד שמחים לשדך בין בוגרי הקורסים שלנו לבין מקומות עבודה איכותיים.

 

אם לסכם, קורס טכנאי סלולר מקצועי במכללת אין-ליין מספק לכם את כל הידע הנדרש לאבחון תקלות ולתיקון תקלות בכל המכשירים הסלולריים הקיימים היום בשוק, בתנאי לימוד מצוינים.

 

אם גם אתם רוצים להיות טכנאי סלולר מקצועיים ולעבוד בתחום מבוקש ביותר - הירשמו עכשיו לקורס טכנאי סלולר במכללת אין-ליין ועשו את הצעד הראשון אל עבר ההתחלה החדשה שלכם.

 

 

לפרטים ולמידע נוסף קורס טכנאי סלולאר

 

 חייגו עכשיו 1-700-700-729 ותקבעו פגישה עם יועצת לימודים

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.