דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

לימודי תיקון אייפון – מקצוע מבוקש תוך 4 חודשים !

לימודי תיקון אייפון – מקצוע מבוקש תוך 4 חודשים !

 

לימודי תיקון אייפון הם היום תחום לימודים מאוד מבוקש. אחרי הכל, תיקון אייפון הוא היום אחד השירותים הנדרשים ביותר בישראל ובעולם, וזאת מכיוון שהאייפון הוא אחד המכשירים הסלולריים הפופולריים ביותר ומכיוון שכמו כל מכשיר אלקטרוני - גם הוא לפעמים מתקלקל.

 

אז אם אתם רוצים לעסוק במקצוע שיש בו הרבה מאוד עבודה וגם הרבה מאוד אתגרים, אם יש לכם טאץ' טכנולוגי ואם אתם רוצים להרגיש שאתם באמת עוזרים לאנשים - לימודי תיקון אייפון הם הבחירה המושלמת עבורכם.

מכללת אין-ליין מציגה: קורס לימודי תיקון אייפון מתקדם

 

מכללת אין-ליין מציעה קורס תיקון אייפון אשר יקנה לכם את כל הידע הדרוש לטובת עיסוק באחד המקצועות המבוקשים ביותר היום: טכנאי אייפון וסלולר.

הנושאים הנלמדים בקורס:

 

  • פירוק והרכבת מכשירי אייפון מדגמים שונים
  • הלחמות עדינות
  • היכרות עם רשתות תקשורת של מכשירי דור 4 ומעלה
  • היכרות עם ה-IOS  – מערכת ההפעלה של האייפון
  • קבלת כל הידע הנדרש לאבחון תקלות אייפון ולתיקונן
  • פתרון תקלות תוכנה
  • לימודי טכנאי אייפון בדרגים א,ב,ג,ד - לטובת היכולת לתקן כל תקלה שיש במכשירים (פלסטיקה, חומרה, תוכנה ועוד)
  • סדנת שירות לטכנאי המתחיל - קבלת הידע הדרוש לטובת עשיית הצעדים הראשונים כטכנאי אייפון מוסמכים - שכירים / עצמאיים

 

עוזרים לכם למצוא עבודה

 

הקורס של מכללת אין-ליין כולל לימודי תיקון אייפון מקיפים, אשר יאפשרו לכם לעסוק בתחום כשכירים או כעצמאיים - לבחירתכם. בנוסף, מחלקת ההשמה של המכללה תסייע לכם במציאת עבודה כבר במהלך הקורס - אם תגלו רצון ותבצעו בהצלחה את המשימות.

אנחנו לא רק אומרים - אנחנו גם עושים

 

רבים מבוגרי הקורסים שלנו בכלל ומבוגרי לימודי תיקון אייפון בפרט כבר עובדים בתחום בזכות מחלקת ההשמה שלנו. המחלקה מקבלת פניות מחברות הסלולר הגדולות כמו גם ממעבדות סלולר שונות ברחבי הארץ, ודואגת לתווך בין בוגרי הקורסים השונים לבין המעסיקים הפוטנציאליים.

תנאי לימוד מצוינים

 

קורס לימודי תיקון אייפון של מכללת אין-ליין מועבר בכיתות מרווחות ובקבוצות קטנות, כך שכל תלמיד מקבל יחס אישי. הקורס מועבר על ידי טכנאי אייפון מהשורה הראשונה בתחום, ובמהלכו מתרגלים התלמידים את הלימודים התיאורטיים במעבדה המשוכללת שנמצאת במכללה.

אז אם גם אתם רוצים להיות טכנאי אייפון ולעבוד במקצוע שבו תמיד יש עבודה ותמיד יש אתגר - הירשמו עכשיו לקורס לימודי תיקון אייפון במכללת אין-ליין, ובתוך מספר חודשים יהיה לכם לא רק מקצוע, אלא גם עבודה.

לקבלת מידע נוסף ולהרשמה חייגו עכשיו 055-3022402 או השאירו פרטים באתר.

נשמח לעמוד לשירותכם.

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.